top of page

FAQ

Απαντάμε στις πιο συχνές σας ερωτήσεις

Με ποιον τρόπο πληρώνομαι;

Στην Hometrust συνηθίζουμε να εργαζόμαστε με ποσοστό επί των κρατήσεων το οποίο καθορίζεται πάντοτε μετά από την αξιολόγηση του ακινήτου και το πλήθος των υπηρεσιών που επιθυμείτε να σας προσφέρουμε. Παρ’ όλα αυτά, είμαστε ανοιχτοί σε κάθε συζήτηση σχετικά με τον τρόπο της συνεργασίας μας.

 

Εξακολουθώ να μπορώ να χρησιμοποιώ το ακίνητό μου;

Φυσικά! Το ακίνητό σας εξακολουθεί να σας ανήκει και να το διαχειρίζεστε με όποιον τρόπο επιθυμείτε σύμφωνα με το ημερολόγιο στο οποίο έχουμε κοινή χρήση. Οποιεσδήποτε ημερομηνίες μπορείτε να τις μπλοκάρετε για όποιον λόγο εσείς θέλετε.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση ζημιών;

Στις σπάνιες περιπτώσεις που κάποιος επισκέπτης προκαλέσει κάποια ζημιά, αναλαμβάνουμε να επικοινωνήσουμε πρώτα με τον πελάτη για την καταβολή αποζημίωσης από μέρους του, και στη συνέχεια με την πλατφόρμα ώστε να ενταχθούμε στο πρόγραμμα ασφάλισής τους. Αν δεν αποζημιωθούμε ούτε από τον επισκέπτη, ούτε από την πλατφόρμα, τότε αναγκαστικά το κόστος επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη. Σε κάθε περίπτωση σάς ενημερώνουμε άμεσα για τη φύση του προβλήματος και σε συνεννόηση μαζί σας, μπορούμε να σας φέρουμε σε επαφή με συνεργαζόμενα τεχνικά συνεργεία.

Μπορώ να έχω λόγο στην τιμολόγηση του ακινήτου;

Στην hometrust επιλέγουμε πάντα την πιο συμφέρουσα τιμολογιακή πολιτική η οποία θα ικανοποιεί και εμάς αλλά και τον ιδιοκτήτη. Γνωρίζουμε ότι το να ρίξουμε τις τιμές πολύ χαμηλά, μπορεί να αυξήσει την πληρότητα, αλλά δεν συμφέρει τον ιδιοκτήτη που επιβαρύνεται με τους λογαριασμούς και τις φθορές του ακινήτου. Αυτό θα φέρει εμπόδια στην σχέση μας μακροχρόνια και είναι κάτι που δεν θα το κάνουμε.

Για τον λόγο αυτό, μπορούμε να συμφωνήσουμε από κοινού ΄ένα τιμολογιακό range μέσα στο οποίο θα μπορούμε να ελιχθούμε ανάλογα τη χρονική στιγμή της σεζόν (high/low season), την πληρότητα, τον ανταγωνισμό και την βαθμολογία του ακινήτου. 

Αναλαμβάνετε την καθαριότητα και τα σεντόνια;

Οι υπηρεσίες πάνω στις οποίες θα συνεργαστούμε είναι πάντα προϊόν συζήτησης και συνεννόησης μεταξύ μας. Κάποιοι ιδιοκτήτες προτιμούν να αναλαμβάνουν οι ίδιοι την καθαριότητα, ενώ οι περισσότεροι επιλέγουν να μην ασχοληθούν με αυτό το κομμάτι. Σε κάποιες περιπτώσεις, μάς υποδεικνύουν το άτομο (π.χ. κάποιο φιλικό πρόσωπο, γείτονας) που επιθυμούν να αναλάβει την καθαριότητα. Είμαστε ευέλικτοι να συνεργαστούμε με όποιον τρόπο επιθυμείτε πάνω στο απαιτητικό κομμάτι της καθαριότητας. Το ίδιο ισχύει και για την υπηρεσία του ιματισμού, της καθαριότητας της πισίνας, της περιποίησης του κήπου, κτλ.

 

Τι πρέπει να έχει το ακίνητό μου για να το αναλάβετε;

Με την έναρξη κάθε νέας συνεργασίας, σας αποστέλλουμε μία λίστα με όλες τις συσκευές και τα αντικείμενα που προτείνουμε να διαθέτει ΄ένα ακίνητο για να καλύψουν όλες τις ανάγκες τις ανάγκες των επισκεπτών. Μαζί με τα απαραίτητα, όπως μια καφετιέρα, μπορούμε να σας προτείνουμε συγκεκριμένες έξυπνες λύσεις, όπως μια ηλεκτρονική κλειδαριά, τις οποίες θα αγαπήσουν οι φιλοξενούμενοι, θα μας ανταμείψουν με μία καλή κριτική και παράλληλα θα συνεισφέρουν στην οικονομία και στην ευελιξία της διαχείρισης.

Ποιες περιοχές αναλαμβάνετε;


Η έδρα μας βρίσκεται στα Χανιά της Κρήτης, οπότε είναι πιο εύκολο για εμάς να αναλάβουμε την airbnb διαχείριση μιας βίλας ή ενός διαμερίσματος σε αυτήν την ευρύτερη περιοχή (Χανιά, Κίσσαμος, Ελαφονήσι, Σφακιά, Φαλάσαρνα, Αποκόρωνας, Ρέθυμνο).
Βέβαια αν η συνεργασία μας πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις, θα μπορούσαμε να αναλάβουμε κάποιες υπηρεσίες για ένα ακίνητο που βρίσκεται πιο μακριά. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να βρούμε μαζί τον τρόπο και τον βαθμό που μπορούμε να δουλέψουμε μαζί.

 

Η συνεργασία λήγει όποτε θέλω;

 

Η συνεργασία μας βασίζεται σε ένα συμβόλαιο που έχουμε συμφωνήσει και υπογράψει μαζί. Αν για οποιονδήποτε λόγο πριν τη λήξη του, επιθυμείτε να αποχωρήσετε, είναι υποχρέωσή σας να μας αποζημιώσετε αναλογικά για όσες κρατήσεις θα έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνη την στιγμή.

bottom of page